IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya

  • masa pelepasan:2023-12-26 18:09:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:290
  • Penerangan pantas:

    Iri, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya

Kandungan artikel
jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

IriBagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

TandaApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.


IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, ofset, retak, melepaskan, asap api,IriGambar pengubah kuasa, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Strategi pakejGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE,IriBerapa banyak pengubah kotak 250kVA, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Kilang pengubah kuasa

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu,IriHarga pengubah jenis kering 800kVA, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.


IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya



In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

tawaranBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

IriPenelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

IriMaklumat produk lain
  • PerkhemahanEmbedded boarding bridgeAnalisis aplikasi bandar

    PerkhemahanEmbedded boarding bridgeAnalisis aplikasi bandar

  • PiacenzaJembatan boarding mudahPengenalan komposisi dan fungsi

    PiacenzaJembatan boarding mudahPengenalan komposisi dan fungsi

  • PiacenzaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaMencegah penyebab leukoplakia

    PiacenzaPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaMencegah penyebab leukoplakia

  • PiacenzaLift tahapKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

    PiacenzaLift tahapKaedah mengenal pasti palsu dan rendah diri

  • WeruPemilihan pengubah jenis keringKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

    WeruPemilihan pengubah jenis keringKawal kos saluran dan tingkatkan prestasi kos

  • El PasoLift kereta api panduanAnalisis Faktor yang Mempengaruhi Berdasarkan Ketepatan Pemesinan

    El PasoLift kereta api panduanAnalisis Faktor yang Mempengaruhi Berdasarkan Ketepatan Pemesinan

  • El PasoFabrik Penghasilan DengCheQiaoCara membezakan perbezaannya

    El PasoFabrik Penghasilan DengCheQiaoCara membezakan perbezaannya

  • BekesJembatan boarding platformPrinsip pemanasan suhu

    BekesJembatan boarding platformPrinsip pemanasan suhu

  • segera:Peringatan: Maklumat IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya memberi anda IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya oleh syarikat kami, perkhidmatan IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya. IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di IriPenjajaran industri pengubah jenis keringUnsur-unsur kimia yang terdapat di dalamnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!